poniedziałek, 22 lipca 2013

Po przerwie.

Hej! Przepraszam, za nieobecność i brak postów (jeśli ktoś w ogóle je czyta). Cały poprzedni tydzień spędziłam w Międzyzdrojach :) Nie wzięłam laptopa, ponieważ już brałam tablet. A laptop i tablet to chyba trochę za dużo jak na tygodniowy wyjazd. Na tablecie trudno jest cokolwiek napisać; Wróciłam wczoraj wieczorem, jeśli ktoś zauważył to wprowadziłam kilka zmian na blogu. W tym tygodniu będę miała remont w pokoju. Z czego bardzo się cieszę. Dlatego teraz mam trochę mało czasu, tak myślałam żeby urządzić pokój w stylu brytyjskim. 
Coś w tym stylu:


obraz IKEA

plan, który zrobiłam na paincie (wiem niezbyt udany)
I jak wam się podoba?
Zmiany na blogu:
- pod każdym postem jest opcja : fajny interesujący nudny.
- zmieniłam trochę układ bloga
I to by było na tyle.
Mam tyle pomysłów na posty, że je muszę zapisywać. Po remoncie może wstawię zdjęcia pokoju. Jak znajdę kabel USB od aparatu to w następnym poście znajdą się zdjęcia z Międzyzdrojów, chyba...

Wolicie dłuższe czy krótsze posty, ma być więcej zdjęć czy więcej tekstu?  
Śmiało komentujcie, jeśli ten post był według Was nudny to kliknijcie pod spodem, że był nudny.  Każda uwaga jest dla mnie bardzo ważna. 
Uff... ale się rozpisałam. Nie mogę skończyć pisać. O_o
A i jeszcze na koniec. Przepraszam że tytuł, był nieadekwatny (wow, nie wiedziałam, że znam takie słowo) do tematu posta.
Koniec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz