środa, 11 września 2013

Cukier!

Witam!
Dziś post o deserach, ciastkach, babeczkach itp. Nie potrafię PIEC jakichś ciast lub coś w tym rodzaju. Umiem przygotowywać: galaretki, tiramisu w pucharkach. W wakacje często robiłam coś takiego, a teraz mam mniej czasu. :( Przygotujcie się! Będzie "trochę" zdjęć.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
To są ciastka, które ozdabiałam na Wielkanoc (cukrowymi pisakami).



Kupiłam gotowy spód do ciasta, zrobiłam krem malinowy (na zdjęciu nie widać, ale jest on lekko różowy) i ozdobiłam szprycą , a na to świeże truskawki. Taa dam!

  
Negatyw ;)

Galaretka: malinowa i o smaku Mojito, bita śmietana i listek mięty. 

Jeśli podoba Wam się taki post, oceńcie go pod spodem w "Reakcje". Komentujcie o czym byście chcieli czytać na tym blogu. Do zobaczenia w następnym poście!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz