niedziela, 1 września 2013

School ?

Hejka! Ostatnio mam bardzo dobry humor, ponieważ remont w pokoju już dobiega końca, ale gdy tylko sobie przypominam o szkole to: brrrr robi mi się zimno. Jutro jest rozpoczęcie (ja mam na 9.00), a we wtorek już lekcje. Pomyślałam, że nagram jutro Back to school - haul. Jeśli zdążę go przerobić to będzie wstawiony jutro. Wiem, że to trochę późno jak na takie filmiki, no ale trudno :)
Ale ja nie o tym, napiszę kilka plusów i minusów chodzenia do SZKOŁY.

Minusy:
- poranne wstawanie, nie wiem jak wy, ale ja wstaję o ok. 6.30 
- 6-7 godzinna nauka
- ciągły stres, kartkówki, testy, odpytywanie itp.
- tylko 5, 15 minutowe przerwy
- odrabianie lekcji

Plusy:
+ spotkanie ze znajomymi
+ wycieczki, wyjścia do kina 
+ uczymy się, poznajemy wiele ciekawych rzeczy
+ śmieszne sytuacje - pisanie liścików, przypały na lekcjach i przerwach, beka z nauczycieli. Przypomnijcie sobie!
+ zapach nowych książek i kupowanie tych wszystkich przyborów :-)
5 / 5 Remis!




1 komentarz: