czwartek, 22 sierpnia 2013

Ulubione strony

Heloł ! Pomyślałam, że wstawię dziś linki kilku fajnych (moim zdaniem) stron.
  1. Koszulkomat jest to strona na, której można sobie zaprojektować dowolny nadruk na koszulce lub może być to zdjęcie.
  2. Keep Calm and Posters wystarczy dobrać kolor i napis i mamy gotowy plakat z serii Keep Calm.
Oto przykład

  3. Straszne historie najlepiej przeczytać wieczorem ;)
  4. Agenci Mocno Pomocni pomyśl o dowolnej osobie na świecie, a na 90% oni zgadną
  5. Sketchtoy coś w rodzaju painta, można coś napisać lub narysować. 
   To jest moja "praca" - KLIK !


  No i tyle. Mam nadzieję, że post się wam spodobał. :)


4 komentarze:

  1. sketch toy jest niezly ;)
    ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :)
    + za komentarz się nie obrażę!





    Mój blog! eniia-blog.blogspot.com
    follow my facebook!
    MÓJ PIERWSZY FILMIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. super:)

    zapraszam:
    http://topmodelbyjoanna199944.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń