wtorek, 13 sierpnia 2013

Kilka faktów o mnie.

Hejoł! Remonty w pokoju trwają, aparaty nie działają*, a wakacje mijają. Wstałam dzisiaj o 10.00 co jest wczesne jak dla mnie. Przebiegłam 10 razy całą ulicę (jest dosyć długa) i padłam na łóżko. Przez cały lipiec nie biegałam, a za 2 tygodnie zacznie się w-f i zawody więc trzeba utrzymać kondycję. A teraz zaległam przed laptopem. Mam dziś dla was kilka faktów o mnie i tak ogólnie, żebyście mnie lepiej poznali. :]


Ready? Ok!
1. Mam na imię Natalia, 13 lat, mieszkam w województwie łódzkim.
2. Przez 6 lat mieszkałam w bloku, od I klasy przeprowadziłam się do domu.
3. Interesuję się modą, fotografią, sportem, cukiernictwem, autografami (celebrytów, sławnych osób), zwierzętami.
4. Bardzo kocham zwierzęta, mam psa i jeża. 
5. Kocham babeczki! kocham je robić, jeść, patrzeć na nie, i wszystko z nimi związane. (ale mi się dzisiaj rymuje) XD
6. Lubię montować filmy i przerabiać zdjęcia.
7. Mam lekkiego pecha, ciągle się przewracam, wpadam na drzwi i spadam ze schodów :( kiedyś wjechałam na rowerze w samochód.
8. Mylę stronę prawą z lewą. 
9. Kocham pić herbatę!
10. W przyszłości chciałabym zamieszkać w Amsterdamie (Holandia).
11. Staram się być optymistką i cieszyć się życiem.
12. Uwielbiam 
- świeczki
- Patryka i Spongeboba  <3


Jak można ich nie kochać? 
- Czesława Mozilla 
- Bilguuna Ariunbaatara (<--- ledwo to napisałam)
Większość osób uważa go za "debila" ale ja tam go lubię. :)

Ulubione rzeczy:
 - ulu. kolory
turkusowy



brudny róż


miętowy

 - ulu. kwiat 
różowe tulipany




  - ulu. napój 
herbata (mam akurat zdjęcie babeczkowej)
mojito - w KFC najlepsze

 - ulu. środek transportu / rower
 - ulu. przedmiot w szkole / przyroda
 - ulu. jedzenie / pizza i pierogi
 - ulu. deser / tiramisu i lody arbuzowe
 - ulu. owoce / arbuz, pomarańcza
 - ulu. filmy Listy do M, Wyścig z czasem, Nietykalni, Intruz, Harry Potter (wszystkie części)
 - ulu. muzyka /  rock, pop, dupstep, house i wszystko co mi się spodoba :)


No i to by było na tyle. (wiem powtarzam się). Do następnego posta. A tymczasem nie wpadajcie na drzwi, pijcie mojito i biegajcie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz